28 Mayıs 2008 Çarşamba

yaz geldi

Eveeet yaz geldi! Geçen 9-10 ay boyunca bunu bekledim tabii sadece güzelliklerini düşünerek. Tabii insanın aklına yaz deyince sivrisinek gelmiyo haliyle. Ama şu an asıl koyan ÖSS. Hiç biteyecekmiş gibi gelen zaman pat diye geçti gitti işte artık 16 gün var. Ağlamak istiyorum sayın seyirciler modundayım ama ağlasam da sızlasam da geliyo yani bu yüzden ağlama evresini atlattım çabucak. Bloga yazmayı seviyorum o yüzden böyle şeyleri buraya yazıyorum zaten bu blogu okuyan insanlar da anladı benim arada buraya içimi döktüğümü o yüzden muhtemelen ilk 2 cümleyi okuyup devamının okunası olup olmadığına karar veriyorlar bu yüzden rahatım :) Neyse işte sevgili blog anlayacağın fazla sıkıldım bu ara. Boş zamanlarımı 20 gün sonra nerde olacağımı düşünerek harcıyorum çok hoş oluyo mutlu oluyorum sonra yine ders dersane deneme cart curt a dalıyorum. Sustum artık kendime acımaya başlayacağım yoksa. Sana iyi geceler blog herhangi biri bunu okuduysa da ona da selam olsun mutluluklar diliyorum kendisine. Görüşürüz.

2 yorum:

özgün dedi ki...

iyi yoldasın. dellenmeye vakit bulamadan atlat sınavı da sonra gelsin kahlualar gitsin tekilalar :)

Jr. Baudelaire dedi ki...

geç gelen yorum; valla dellenmekteyim şu aralar her halde 11 gün kaldığı için :) bunu sööylemek bile geriyo insanı kolay gelsin bana ne diim :P