2 Kasım 2008 Pazar

beni bitirdin Tüyap

Sevgili blog bu sabah erkenden gittik fuara göya sakin olcaktı :S çooook kalabalıktı her zamanki gibi ve bugn babamla gittiğim içn normalde 4 kişinin bölüştüğü kitapları ikimiz taşıdk parmaklarm hala şişik düşün ne hale geldm ve nasıl alış-veriş yaptk :)biz ailecek kitap fuarına gidince kendimizi kaybediyoruz bugün yeterince coşamadık doğru çünkü kitaplar çok ağır geldi yoksa daha en az 100 YTL'lik kitap alırdık eminim :D bu kadar alış-verşe rağmen bugn sadece bir kitabı kendi paramla aldım :D o da şizofreni hakkında. babam ben almam dedi benm de madem öyle gerek yok diyeceğimi sanmış ama gittim aldm :)bu arada burdan dost kitapevinin çalışanına selam söylemek istiyorum :D böyle işte blog kitaplara boğuldum o yüzdn mutlu hissediyorum kendimi sen de kendini iyi hisset okuyucu eğer iyi diilsen fuara git geçer :D

Hiç yorum yok: