30 Mart 2012 Cuma


Bugün bir ilk daha yaşadım :) ilk defa bir bebeği ambuladım :) bugün sabah saatlerinde daha önce bahsettiğim gibi eskiden çalıştığım yerde şimdi staj yapıorm ama staj yerim aynı zamanda yenidoğan yoğun bakım ünitesi. Servisin doktoru geldi vizit yaparken ben de peşinde kuyruk olmuşken doktor beyin iyi anına denk geldim bebeğin ambulanması gereken bir durum oluştu ve doktor bey bana ambulattırdı. ne yalan soyleyeyim ilk denememde başarılı olmadım ama bu bebeğin fazla kötü halinden de kaynaklanıyor. amma velakin sonra doktor bey durumu biraz düzeltip yine ambuyu bana verince hallettim o işi evellallah :D öyle işte blog bu ilkimi de bil istedim :)

not: bebeğim resimdekine benziyor fakat benim bebeğim hem daha küçük hem de entübe.. ona da burdan selam eder acil şifalar dilerim. kendisinin hastasıyım!

Hiç yorum yok: