28 Temmuz 2008 Pazartesi

Bıktım

Blogum ben insanları anlamıyorum. Yapıyolar ediyolar sonunda sanki ben bişey yapmışım gibi gelip bana çatıyolar. Hayır öyle milleti rezil edip bıraksam belki kabul edilir bi yanı olur ama insanlar problemli. Benimle alıp veremedikleri nedir bilmiyorum. Karar verdim artık bencil oluciim! Her neyse anladığın üzre bugün kızgınım blog hem de çok. Anlayışsız ve sömürme yanlısı insanlarla dolu bu dünya beni baydı artık.
Bugün bir yazı okudum çok hoşuma gitti bana benimle ilgili bişeyleri hatırlattı tabii ki hepsi diil ama bi kısmı yazana saygılarımı sunarak linki de buraya koyuyorum. Umarım sen de seversin okur. Her neyse blog bana şans dile...

Not: Duygularımı ifadede yetersiz yazıyorum çünkü blog adam gibi yazacak olursam sonunda senden ayrılmam gerekecek. Blog beni affet.

Hiç yorum yok: