27 Temmuz 2008 Pazar

öyle sarhoş oldum ki :D


Evet sevgili blog ablamın da bahsettiği üzre sonunda içki ye tövbe edecek kadar çok içmeyi başardım(tabii o kadar da diil sadece rakıya veda ettim). Hep sarhoş olup hiç bişey hatırlamamak nasıl olur diye merak etmişimdir. Sonunda o da oldu ama bi daha kesinlikle istemiyorum herşeyi hatırlamak en güzeli :D Buradan ablama ve babama özellikle teşekkür ediyorum :D Sağolsun babacığım tüm gece başımdaymış beni anneme karşı bile korumuş :D tabii kafası yerine geldiğinde baya kızdı ama babamın benim tarafımda olduğunu bilmek çok güzel :D Ve sevgili ablam da benimle baya ilgilenmiş rezil olmamı engellemiş anladığım kadarıyla. Onun dışında annemin anlattıklarına göre bütün gece "kardeşim kardeşim" diye peşimden koşmuş (gerçi koşmamıştır çünkü ben zaten yürüyemiyordum ama neyse :D).
Bu arada atlanmaması gereken bir ayrıntı var hala yürüyebildiğim zamanlarda gidip Bülent Ersoy'la konuştum :D En çok etkilendiğim ise "İyi akşamlar Bülent hanım" dediğimde gelen cevaptı. Bana "bye bye kızım" dedi tebessüm ederek şok oldum!
Dün süründüm ama şimdi çok iyiyim bunu sana yazmasaydım içimde kalırdı sevgili blog ama sanırım gerçekten bi daha rakı içmeyeceğim... Sen de içme okuyucu fena yapıyor adamı. Neyse öptüm sizi görüşmek üzere!

Not:Nilay abla ve Gökhan abiye de mutluluklar diliyorum :D

Hiç yorum yok: