9 Ekim 2008 Perşembe

hemşiree!!!


ben sanmıştım ki bu bölümde okumak kolay olacak. dedim ki en fazla ne kadar zorlayabilirler. gerçi okul ne olduğunu ilk anda yüzüme çarptı ama bugünki beni darmadağın etti bloooog :'( ilk gün hemşireler konferans salonunda "toplanıyoooo" dediler bi umut gittim bölümü fln anlatacaklar diye kapıyı açtm bi baktm bi adam ders işliyo ayakta kalakaldm sora sevgili fizyoloji prof.umuz gel otur dedi gittim en öne oturdum dersn fizyoloji olduğunu kendi kendime dersin yarısından sonra anladım anca :D neyse o bi şoktu ama çok çarpmamıştı çünkü biyoloji bilgilerimiz vardı az çok ama bugn(!!!)bugün anatomi vardı!!! o nasıl bi ders öyle o ne terimler o nası bişi hala düşünüyorum. ne ön ön olarak kaldı ne kafa kafa olarak. kafaya caput(kaput) diyolar!!! Ben böyle çılgın bişi görmedim blogcum :S çok tırstım daha ilk dersten 150 latince kelime oldu inanabiliyo musun :'( neyse cicim yakınmayı bırakmam gerek biliyorum öptm seni(bunu da tarihçi duymasın :D) görüşürüz en yakın zamanda (artık eve ne zaman gelirsem...)

Hiç yorum yok: