31 Aralık 2008 Çarşamba

bi tane daha...


bi yıl daha bitmek üzere... bu yıl da beklentilerimi karşılamadı... ama çok güzel zamanlarım oldu tabii ki bu yüzden bu güzel zamanlar için hem 2008'e hem de o zamanlarda yanımda olan kişilere teker teker teşekkür ederim. Pişman olduğum şeyler var 2008 de yaşanan bunların tek sorumlusu benim ama öğrendim çok zor oldu hatta düzeltilmesi imkansız ama bana yine unutamayacağım şeyler öğrettiğin için teşekkür ederm 2008... gerçi bu son zamanlarda öğrendiklerime gerçekten ihtiyacım yoktu. boşu boşuna zorladın beni yeni mezun olmş idialist öğretmenler gibi... umarım saçma sapan prensiplerinden ödün vermeyen öğretmen tavrını 2009a da geçirmezsin çünkü hiç gerek yok o kadar zorlamana... her şeye rağmen okulu bırakmadım (veya her neyse)... sana son bi şarkı 2008.



2009'un kimseye geçmişi aratmaması dileğiyle mutlu yıllar diliyorum tüm okuyularım... İyi eğlenceler!

2 yorum:

siyah mum dedi ki...

sana da güzel bir sene dilerim

Jr. Baudelaire dedi ki...

teşekkürler sayın silgi :) umarım tüm kötü anılarınızı silebileceğiniz bir yıl olur :)