13 Aralık 2008 Cumartesi

Ciyak!!!


Yaaaa! Blog çok sıkıldım :S bu ne böyle ya çalış çalış bitmiyo tabii bu çalış çalış kısmı çalışmaya çalışmada başarılı olunması halinde biterdi heralde ama çalışamıyorum da... öf! Çalışmaya çalışmakla geçti şu son 1 haftam çalışabilmeyi gerçekten çok istiyorum ama çalışsam bile aklıma girmiyo böyle olunca keyfm ve şevkim kaçıyo ben yine çalışmaya çalışıyorum ama motivasyon olmadan ben bi hiçim :'( tek umudum hocaların bize acıyıp vizeleri kolay yapması aksi taktirde hep beraber sınıfta kalcaz... Öyle işte blog canım çok sıkkın ne yapcam bilmiyorum :( bu ne biçim üniversite hayatı bu ne biçim bişi böyle yav!!! (evet sanki kimsede yokmuş da bi bana sınav yapıyolarmış gibi konuşuyorum ama ne yapabilirim zor yani... binlerce şey var ezberlenmesi gereken :( )

neyse blog burdan herkese sınavlarında başarılar dilediğimi iletiyim ve çalışmaya çalışmaya devam edeyim...

Hiç yorum yok: