8 Ağustos 2009 Cumartesi

Blogcum! Oturma iznim geçen pazartesi geldi :D Bodrum'un ortasında sevinçten zıplayan bi tip oldum bi anda :D Şimdi yapmam gereken bi sürü iş var 11i gecesi Bodrum'a elveda deyip Ankaraya oturma iznimi almaya gideceğim ondan sonra o gece trenle İst.e gideceğim ölmezsem :D hem çok mutluyum hem de korkuyorum. Neler olacak hiç bi fikrim yok ama iyi olacağını iddia edenler çok.
Herneyse blog hani ben vampirleri çok severim ya. Bi dizi buldum "true blood" diye çok hoş bir dizi (vampirlerimiz yine ısır beniiii diye bağırmamıza neden oluyor :D). Her neyse ben yine diziyi ard arda izlerken 1. sezonun 6. bölümünün 48inci dakikasının ilerleyen sn.lerinde bi kare bana çok tanıdık geldi. Ama nereden ve nasıl olduğunu bilmiyorum. sadece tanıdık ve sinir bozucuydu.
İşte bu kadar blogcum. daha da enteresan bişi olmadı henüz oldukça yazmaya çalışacağım. iyi uykular blog, kendine iyi bak. iyi uykular okuyucu. sen de...

Hiç yorum yok: