26 Ağustos 2009 Çarşamba

Tampere!!!


evet blogum geldim hatta 3 gündür buradayım :D çok değişik gelmişti ilk başta ama gittikçe alışıyorum :D bizim kattaki herkes şeker. herkes selam veriyo. zaten iki tane atlanmayan soru var. birincisi adın ne ikincisi nerelisin :D öyle işte... odamda hala tekim oda arkadaşım gelmedi bi ara posta kutusundan adına bakıp facebook ta bulmaya çalışcam :D o gelmediği için odada bariz şekilde ayrılmamış olan masalardan ve kitaplıklardan beğendiklerimi de seçtim süper oldu :D
dün gittim bankadaki işlerimi hallettim. sanırım dünyanın en şeker bankacıları burada :D Nordea'nın hastasıyım :) ilk alışverişimi de dün yaptım ilk şehir içinde otobüse de dün bindim. otobüs 2.5 euro bir daha otobüs kartım olmadan binmeyeceğim otobüslere!!! Ama alışveriş düşündüğüm kadar kötü olmadı. Umarım bugün yapacağım daha kapsamlı alışverişim de dünkü gibi makul boyutlarda sonuçlanır :D bu arada telefon numaramı da aldım :) oo bir sürü iş yaptım dün süper oldu :D
blogcum aslında seni aldatıyorum çünkü ayrı bir günlük tutmaya başladım. onu yayınlamak istediğimi sanmıyorum bu yüzden sadece bilgisayarda kayıtlı olarak duruyor. :) öle işte blogcum çok enteresan şeyler olursa sana da haber veririm.

not: yandaki çektiğim ilk foto ama tampere diil. helsinkiden tampereye gelirken





okuyucyla alakası olan not///not2: eğer hala bu blogu okuyorsan -ad vermeme gerek yok- o çok önemli istek gerçekten var olmuş olsaydı yazardın demek ki zaten yoktu.

Hiç yorum yok: