16 Eylül 2008 Salı

THY


Şimdi hava alanından döndüm blog. Sevgili Cien'i yolcu ettik. Cien'ciğin bavulları anormal ağırlıkta oluncu belki birileri kalan bavulları alır diyerekten uzun süre bekledik oralarda amma velakin yalan oldu Cien'cik bayıldı parayı sonra huzura kavuştuk. Yalnız ben online check-in gişelerinin önünde tek başıma bekleriken orda çalışmanın eğlenceli olabileceği hissine kapıldım :) O kadar değişik insanlar geliyor ki anlatamam :D hatunlar ingilişçe bilmediğinden(düşün blog bunu ben söylüyorum :D)acayip komik diyaloglar oluyo :D Neyse yazmamın sebebi Cien'e iyi yolculuklar dilemek istememdi. Bu arada girişte gördüğüm hostese de burdan selamlarımı söylemek istiyorum hala inanamadığımı da belirtmek istiyorum canım blogum :) Sevgili okur eğer bir yerlere gideceksen sana da iyi yolculuklar yolun açık olsun

Hiç yorum yok: