18 Ağustos 2010 Çarşamba

blog nostaljisi


canım cicim blogum!
neler neler yazmışım ben sana öyle :D
demin okudum da bayağı eğlendim. şimdi fark ettim neden hala yazdığımı. bu baya baya günlük oldu benim için ve geçmiş hakkında okuyunca eğleniyorum.
tek bir fark var ama o da eskiden yorum falan yapan varmış artık yok kimse :D ama o da bir şey insanlar günlüklerini köşe bucak saklıyor bulunmasın diye ben ulu orta yazıyorum kimse bakmıyor. şu dedektif filmlerinde söylenenler mi doğru(saklanacaksan kalabalıkta saklan) yoksa ben, benim hayatım ve de yazıklarım mı sıkıcı anlamadm ama yine de devam edeceğim bu işe. bu arada söz verip de yazamadıklarım için özür dilerim canım ama belki bir gün finlandiya'da yazdığım günlüğü buraya aktarırım kim bilir ;)) öpüyorum seni blogum iyi ki varsın =))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

''HİLENİN SIRRINI ARIYORSUNUZ AMA BULAMAZSINIZ ÇÜNKÜ DİKKATLİ BAKMIYORSUNUZ SİZ SIRRI BİLMEK DEĞİL , KANDIRILMAK İSTİYORSUNUZ.''
yeterince yakından bakmadıkça göremezsin. insan gözünün önündeyken fark edemiyor çoğunlukla, gerçeği öğrenmek istiyorsan daha yakından bakmalısın!.

Jr. Baudelaire dedi ki...

içim bir kıpır kıpır oldu bunu okuyunca bunu bir belirtmek isterim :D ayrıca yorum yapılmıyor diye yakındığım girinin altına gün geçmeden yorum yapıması da beni çok mutlu etti sayın adsız okuyucum. teşekkürler ediyorum size ve daha yakından bakma meselesini uzun zamandır kafamda tarttığımı belirtmek istiyorum. ama sanırım sonuca ulaştım ve artık kandırılmak istemiyorum ben işin sırrının peşindeyim!

gzm dedi ki...

Yazık oluyo özene bözene alıyoruz bi de:) tabi bi de ben telefona bile bağlanabilen biri olarak kıyamayıp eski telefonları satmıyorum yada atmıyorum :)

Jr. Baudelaire dedi ki...

alttaki girinin yorumunu üste yapmışsın gizem :D neyse, evet aynen bende de senin durumlar söz konusu bir çözüm bulmak gerek ama bakalım..

gzm dedi ki...

eheh şimdi farkettim neyse oluyo bana öyle arada .P