12 Ağustos 2010 Perşembe

şarkılarım

Hey corç versene borç- Hakan peker

Şıkıdım- Tarkan

Kıl oldum abi- Tarkan

Onun arabası var –mustafa sandal

Karabiberim- serdar ortaç

Pencereyi aç- kerim tekin

Yaparım bilirsin- Kenan doğulu

My heart will go on- celine dion

I will always love you- whitney houston

Big big girl- emilia

12 dev adam- atena

Samanyolu- berkant

Arar buluruz izini- Tarkan

Pazara kadar değil mezara kadar- Mustafa sandal

Kuzu kuzu- Tarkan

Onyedi- Teoman

kendime yeni bir ben lazım- Sertap erener

Med cezir- ceza

Karikatür komediya-sagopa

Nedense- sagopa

Cambaz- mor ve ötesi

İz bırakanlar unutulmaz- manga

Ah- Duman

Her şeyi yak- duman

Üç- gripin

Karışmasın kimseler- gripin

Bring me to life- evanescence

Gönül- leman sam

Numb-linkin par

Hasret- Direct

Meds- placebo

Where is my mind- placebo

Black parade- MCR

I write sins not tragedies – Panic at the disco

Through her eyes- Dream theater

Çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar- Şebnem ferah

Wicked game- HIM

Girlfriend – avril lavigne

Vermilion pt.2- Slipknot

Dön bana- cem özkan

Cry for the moon- epica

Dont cry- guns n roses

Pain- three days grace

I hate everything about you- three days grace

I don’t care- Three days grace

Angels- within temptation

Sexyback- justin

Babam oğlum- şebnem ferah

Whatever you like- Nicole scherzinger

Beatiful lie- beyonce shakira

Lips of an angel- hinder

One last goodbye- anathema

Snuff- slipknot

Turn the page- metallica

Yalan dostum aşk diye bir şey yok- kurban

Harder, better, faster, stronger- daft punk

Shut up and drive- Rihanna

I kissed a girl- katty perry

Call me irresponsible- Michael buble

Uçurum- Murat boz

I got a feeling- Black eyed peas

Hotel room- pitbull

Boom boom- pussycat dolls

Tik tok- kesha

Here comes the rain- hypnogaja

Land of ice and snow- Stratovarius

Wonderwall- oasis

Dont stop- rhcp

Alejandro- lady gaga

Morning after dark- Timbaland

Waka waka- shakira


bugün radyoyu açtığımda çalan şarkı bana çook eski zamanları hatırlattı (şarkı bu listede yok) ben de düşünmeye başladım hayatımda böyle bana bir şeyler hatırlatacak başka hangi şarkılar var diye. bir liste yapıp onları kısmen bir sıraya soktum ve bu şarkılar çıktı. bu şarkıların hepsi hakkında anlatabileceğim en az bir hikaye vardır. bazısı iyi bazısı kötü ama ben bu şarkıları seviyorum ya :) bu yüzden buraya yazıp onları unutulmaz yapmaya karar verdim.

unuttuğum ve atladığım şarkılar beni affetsin.

görüşürüz blog, görüşürüz okuyucu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I found my love in portofino...

Jr. Baudelaire dedi ki...

evet kesinlikle o da var!
bir de bugün yolda aklıma geldi;
beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın- timur selçuk