13 Ağustos 2010 Cuma

teknolojik çöplük


Bugün de aklıma evdeki teknolojik aletler takıldı. Bizim evden şimdiye kadar gelmiş geçmiş 8 tane bilgisayar/laptop geçti(4 tanesi kullanımda). Tabii sayı oldukça fazla çünkü ben daha 20 yaşındayım ablamda benden 4 yaş büyük sadece. yine de oldu bu kadar bilgisayar. Ayrıca evden toplamda 4 tane mp3 player (2si kullanımda) geçti. müzik aletlerini ele alırsan bir walkman bir de CD playerı da unutmamak lazım. Gel gelelim telefonlara; yanlış saymadıysam evden 12 telefon gelmiş geçmiş (5 tanesi kullanımda).
bu gerçekten çöplük değil de nedir?
Ama bu teknolojiden bahsetmişken değinmek istediğim iki tane alet var. ilki benim emektar masaüstü bilgisayarım. kendisini yıllarca severek kullandık ve neden değiştirdiğimizi bilmiyorum ama onun çok şeker bir özelliği vardı. Bilgisayar kapalıykan "SPACE" tuşuna basınca açılırdı :) bunu söylediğimde kimse inanmazdı ama merak edenlere de denettim.Yüzlerdeki ifadeyi görmek çok eğlenceliydi doğrusu.
Diğeri ise benim Taksimde otobüs sırasında beklerken çaldırdığım mp3'üm. O mp3 o dönemin en iyilerindendi ve çok severdim kendisini. İçinde 700 küsür şarkı vardı (her çeşit müzik). Karışık çalardı şarkıları ve ben içimden bir şarkı geçirdiğimde en fazla 3 şarkı sonra aklımdan geçen şarkı başlardı. Bazen de bir olay olurdu ve mp3'üm duruma en uygun şarkıyla bana eşlik ederdi :') keşke çalmasalardı onu...
Neyse aklıma geldi yazayım dedim blogum. Simdilik Ciao

2 yorum:

özgün dedi ki...

:)

foto süper yanlız..

Jr. Baudelaire dedi ki...

:) evet ben de çok sevdim :)