22 Ocak 2008 Salı

...

~Bugün appleları bir kez daha taktir ettim... Kesinlikle benim bir appleım olmalı ve ben de onu süslemeliyim mesela şöyle. Bu desenleri ipodların üzerine de yapabiliyolarmış ilgilenen varsa şurdan bakılabilir. Bir de bu gün gezinirken gözüm yeni applelara takıldı ve içimden bizim fizikçi gibi teknoloji çok gelişti dedim o da şu.

~Yazılılar bitince rahatlayacağımı düşünüyodum yalan oldu... Sınava 145 gün var düşününce afakanlar basıyo ama ne yaparsam yapayım yetmicekmiş gibi bir his var içimde. Bakalım az kaldı ama inşallah adam gibi bi yere girerim asıl yapmak isteklerimi o zamandan sonra yapabileceğim çünkü. (bunu yazınca nedense kendime acıdım.)

~Bu yıl deli gibi yiyoruz nedir sebebi anlayamadım ama ben dahil herkes en az 5 kiloyu kattı göbeğine. İşin kötüsü mezuniyet balosu davasında hepimiz bunalıma giricez kıyamet o zaman kopucak. Hadi onu atlattık diyelim tüm yaz hepimize zehir olcak çünkü kilo dediğin kolay verilmiyo -malesef-

~Bu ara gece olunca bunalımlı bi havaya bürünüyorum nedense hiç birşey yapmak istemiyorum. Bu gece de değişiklik olsn diye karalıyorum burayı. (değişiklik anlayışım kafayı yedi)

3 yorum:

özgün dedi ki...

sende kendi geçmişimi görüyorum yavrum. belki de kendimde senin geleceğini görüyorumdur, belli olmaz.
diyeceğim o ki, öpüjem! sınavdan sonra da seni kendi ellerimle bi yerlere götürüjem.

Jr. Baudelaire dedi ki...

bence de götürmelisin :) bişi merak ettim geleceğimi nasıl görüyosun :D parlak mı?

özgün dedi ki...

valla bence parlak :p hani.. baksana ben ne kadar parlak bir insanım. ordan şeyet. hatta:
parıl parıl parlar =))