10 Ocak 2008 Perşembe

Özledim... #1

Bugünlerde eskileri çok düşünür oldum. Bu da bişeyleri özlememe veya zaten özlemiş olduklarımı hatırlamama sebep oldu. Bi kaçını paylaşmak istedim...

*Yıllarca her türlü işime koşan aziz dostum eski bilgisayarım. Onu çok özledim. Hiç bi bilgisayarda bulunmadığına emin olduğum bi özelliği vardı; space tuşuyla açılıyordu. Bunun dışında mükemmel bi özelliği daha vardı o an için en güzel gidecek şarkıyı çalardı hep. Sanki benim arkadaşımdı... Şu an bu satırları yazarken nedense onun için çok üzülüyorum çünkü onu bi kenara attım en kısa zamanda düzeltilmesini sağlayacağım...
*En son Trend Show'da konserine gittiğim Duman konserlerini özledim. Ama sonuncusuna gitmemiş sayıyorum kendimi o yüzden kısmen temmuz'dan beri Duman'dan uzak kaldım. Umarım en kısa zamanda eğlenebileceğim bi Duman konserine giderim. Çok özledim.
*Düşünmeden içmeyi özledim.
*Sanırım ben hayatı özledim. Geçen Eylül'den gelecek Haziran'a kadar olan kısmı yaşanmış saymıyorum saymayacağım.
*Kardeşimi özledim... Aylardır görmüyorum. Bi de Cansın...


İşte böyle yazarken içim burkuldu yine.. Umarım özlediklerime bir an önce ve en güzel şekilleriyle kavuşurum. ayy ben bi de ablamı özledim.. ama onu kategorize etmek istemiyorum nedense...

Hiç yorum yok: