13 Ocak 2008 Pazar

Tembellik


Evet yukarda gördüğünüz şahsı muhterem "tembel"dir. Bunu inkar edemezsiniz. Hatta ona sorsanız eğer konuşmaya üşenmezse o da söyler tembel olduğunu. Zaten kendisi sadece tualeti geldiğinde okaliptüsünden aşağı inme teşebbüsünde bulunurmuş. Hee bi de çiftleşecekken kımıldarmış herneyse aslında bahsetmek istediğim şey koala değil. Efendim bir müze açılmış "tembellik müzesi". İsteyenler şuradan müze hakkındakileri okuyabilir. Ama yok ben oraya tıklayıp kendimi yoramam diyorsanız size özetliyim adamların derdi insanların tembelliği keşfedip altında yatan sosyal konulara kafa yormaya davet etmekmiş. Sanırsam bu müze aslında tembeller için değil çünkü tembel adam o müzeye gitmeye üşenir. Hadi gitti diyelim o şeylere kafa yormaz. Tabii Kolombiya'nın tembelleri farklıysa orayı bilemeyeceğim. Sonuç olarak belki zeki ve çalışkan arkadaşların tembelliği biraz olsun anlamasına sebep olabilir bu müze ama bi tembeli hiç enterese edeceğini düşünmüyorum. Bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum tembel değilseniz veya tembellik tamamiyle sizi ele geçirmemişse buraya yazarsanız sevinirim.

5 yorum:

Arwen dedi ki...

tembel-im
tembel-sin
tembel
tembel-iz
tembel-siniz
tembel-ler


=)

Lollius dedi ki...

ayrıca ailecek tembelsiniz yani, biri müze tanıtımı yapıyo öbürü koala resmi koyuyo. allah'a havale ettim ben sizi...

Jr. Baudelaire dedi ki...

hehehe :) bize gelene kadar bizim aile çok çalışmış şimdi biz herkes adına dinleniorz :D yanlış anlaşılmasn :D

siyah mum dedi ki...

salyangozlar koalaları çok iyi anlar

Jr. Baudelaire dedi ki...

kuvvetle muhtemel :D