9 Şubat 2008 Cumartesi

...

~Yarın okullar açılıyo bunun kadar iç karartıcı bişey daha olamaz! Kendimi okula girdiğim an sınavlar başlicakmış gibi hissediyorum. Zaten ÖSS'ye 4 ay var bunalımdayım.

~2 gün önce bi site buldum gerçekten çok çılgın eşyalar bulmak mümkün bir çoğuna ayyyyyy bunu istiyoruuuum dedim ama fiyatlarda anlaşamadık. Ama site adının hakkını veriyor. İşte link; http://www.bunlardanistiyorum.com/index.asp girip bir göz atmanızı tavsiye ederim.

~Çuha diye bi çiçek varmış. Özelliği çok hoşuma gitti. Sıcaklık 10 dereceden aşağı düşünce beyaz çiçek açıyomuş 20'den fazla olunca kırmızı (anlaşılacağı üzre ara sıcaklıklarda sarı, turuncu gibi görmek mümkün)

~Ablam bana gelirken parmak kuklası almış adı porko. Pembe bi domuz onu çok seviyorum. Bi de koalam var o da zibidi. Süper şirin bişi ona aşığım.
Öle işte tekrar yazmayı dileyerek sahneden iniyorum.

*ben bunu yolladığımda saat 00.00 dı bu yüzden "yarın" dedim ilk maddede

Hiç yorum yok: