19 Şubat 2008 Salı

üzülmek için çok geç



Dostlar bir araya geldik dünü yaşadık bugün
Kimi hüzne daldı sustu , kimi ben düşündüm bugün

Öyle bir düşe daldım bir baktım ki a sahiden ben
Neyim eksik neyim fazla demeden olduğu gibi seven

Bir uyandım baktım ki gece olmuş
Ve bütün yıldızlar gözlerime doluşmuş

Üzülmek için çok geç
Üzülmek için çok geç
Çoook

Hızlı gittim , genç öldüm , tur bindirdim ben ömrüme
Aradım durdum buldum kaçtım hep gönlüme göre

Zararın neresinden dönsem karşımda eski bi tanıdık
Bazen sonsuz huzur bazen lanet olası bu yalnızlık

Bir uyandım baktım ki gece olmuş
Ve bütün yıldızlar gözlerime doluşmuş

Üzülmek için çok geç
Üzülmek için çok geç
Çook

3 yorum:

özgün dedi ki...

şindik ben bu afacan yıldızlara gözlere doluşmasını tahayyül edemiyorum bi türlü..
sen edebiliyor musun çekirge?

özgün dedi ki...

yıldızlara değil "yıldızların" olcaktı.. sori

Jr. Baudelaire dedi ki...

edebilemiyorum usta ama belkide edilesi bişi diildir ne dersn