16 Şubat 2008 Cumartesi

Şurdan Burdan Haberler

~Samsung'un çıkaracağı bir telefon varmış 5megapiksellik. Onun fotosunu bulmaya çalışıyordum buraya koymak için ama başka bişey buldum. Samsung'un UpStage (SPH-m620) adını uygun bulduğu bir telefon. Telefonun en önemli özelliği 2 ekranlı olması. Çok sıradışı bir görüntüsü var eğer bir göreyim şunu derseniz tıkıldayabileceğiniz ilk yer, bu da ikincisi.

~Şu an pumuk pumuk tabir ettiğim şekilde kar yağıyor. Çok sevintrik oluyorum bunu görünce ama asıl tatil oldu mesajı gelirse mutlu olucam. Hafta başından beri söylediğim gibi "Eğer tatil olursa valla ders çalışcam. SÖÖÖÖZ!".

~Yine bir site buldum. Bu sefer giysi satan bi yer bulmuşum. Ben baktım fiyatı çok pahalı diil orjinal bişeyler giymek isteyen varsa bir baksın derim. (Buraya tık lütfen.)

~Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü bir projeye başlamış. Projenin adı 3Boyutlu Telefon. Amaçları ise cep telefonuyla konuşan kişilerin birbirlerini aynı ortamdaymış gibi görebilmelerini sağlamakmış. Onlara başarılar diliyorum.

~Japon kıyılarında çamaşır makinesi büyüklüğünde, 200 kilo ağırlığında, jelatin görünümünde, binlerce uzantısı olan milyonlarca deniz anası varmış. AHH! Çok korkunç. Ve o minik ırkın 2006'dan beri başındaymış bu analar... Üzüldüğümü belirtmek istiyorum sayın okur.

~Son olarak çok dikkatimi çekti. 2050'de ABD'de beyazlar azınlıkta kalacakmış. Değişik...

Hiç yorum yok: