1 Şubat 2008 Cuma

Son günlerin özeti

~Son günlerde bir nevi mesai yapıyorum sabah 9 akşam 7 dersanedeyim. En boş geçen zamansa derslerin olduğu zamanlar. Oturup test çözdüğümde daha çok öğreniyorum. Zaten sınıftaki dangalaklar yüzünden kanser olucam veya katil olucam o gün ne olduğumu burada yayınlamaya çalışırım.

~Dersanede kütüphanede duran stajerler hiç bişey bilmiyo. Bugün biyolojiciye 2 soruyu ben anlattım şaka gibi. Sanki o bölümü ben bitirdim. Ama kütüphane ortamı genelde çok eğlenceli oluyo. Birden herkes hepimiz kardeşiz hepimiz kader birliği yapıyoruz moduna giriyo. Komik.

~Fast food yavrusu oldum çıktım zaten oburum hepten koptum gidiyorum hadi hayırlısı.

~Bugün silgi aldım. Niye beni bu kadar heyecanlandırdığını bilmiyorum ama çok sevdim onu. Faber-Castel'in gri kaplı beyaz silgisi. Kendisinin sevdiğim 2 özelliği var biri yumuşak olması diğeri ise tozlarının dağılmaması. Bütün tozlar bi yerde toplanıo tek parça atık bırakıyo yani. Bilenler bilir Milanlar gibi. Ve bugün öğrendimki o tozların dağılmaması da silgi özelliklerindenmiş.

~Bugün akşam 10'da ablam geliyo. Tek şey koyuyo 5 aydır severek kullandığım odadan çıkmam gerek. Ama özledim kendisini o yüzden nema problema hoşgelsin sefa gelsin gelirken hediye getirsin :)

Hiç yorum yok: