24 Şubat 2008 Pazar

Saçlar üzerine

~Dün bir gaflet anında kuaförün yıllardır uzattığım saçımı kesmesine izin verdim. Gerçi adam manyaktı kesme desemde keserdi ki dedim zaten dinlemedi bile. Saçımı böyle yapmak nerden aklınıza geldi dedim seni böyle görmek istiyodum dedi adam relax bi şekilde ben de peki dedim... Annemler baya mutlular ama ben alışamadım sanki. Allah'tan pek fena olmadı. Rihannaya benzedi biraz saçlarm.

~Kuaför beni üniversitede sanmış herkes gibi. Lisedeyim deyince bütün kesim boyunca güldü.Bu kadar ezilmemesini istiyorum liselilerin. Karar verdim yeni sisteme göre lise 3 ve 4 ü ezmicem!!! Onlara da yazık canım

~Yine dün ablam da saç kestirdi etti ama o bi de boyattı biz mor beklerken bi baktık saçlar alev alev ama süper oldu bence. (Özellikle bar ışığında acayip durur)

~Kafamızdaki kılları diğerlerinden farklılarmış gibi saç diye adlandırıyoruz. Neden?

~Saçlar nasıl bir insanı bu kadar değiştirir bilmiyorum valla çok enteresan. bi kestirdim milletin yapmadığı yorum kalmadı. Dün gece Gülriz Sururi'den tut Rihannaya kadar bir sürü şey oldum. Ayrıca saçın beni zayıf gösterdiğini söyleyenler var hayran kaldım hastası oldum o zaman saçlarımın ne diim :D (beni ince gösteren model bin yaşasın)

~Dün gece yemekte kuzenin babaannesi falan da vardı. Saçlarımı yazın laciverte boyicam dedim aaa çok yakışır dedi çok mutlu oldum çünkü annem tamamen karşı ama alışıcak artık naapim :D

2 yorum:

özgün dedi ki...

duygu teyze bana salça kafa dediiiiii =))

Jr. Baudelaire dedi ki...

bi de çilek reçeli kafa mı demişti :D ama güzel bi benzetme taktir ettm :)